Klikk og hent
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Klikk og hent | Fri frakt over 1000,-

Forsendelse og fraktpriser

Vi har åpen butikk på City Nord i Bodø


Mandag-Fredag 10:00 - 21:00

Lørdag 10:00 - 19:00

 

Klikk og hent 0,-

- Vi sender mail når pakken er klar for henting i vår butikk på City Nord. Du må bestille i mottakers navn og oppgi e-post og telefonnummer til mottaker. 

 

Du har full kontroll over frakt/totalprisen i hele kjøpsprosessen.

Mypack Box. Leveres til nærmeste pakkeautomat som du velger

Mypack Collect/ Postkasse. Prisen endres basert på hvilken sone den skal sendes til (adressen din) og vekt. Er pakken liten og under 2 kg bør du velge Mypack Collect, så sender vi den slik at du får den levert i din postkasse (da kan den ikke spores før den blir levert i postkassen).

- Gratis frakt ved kjøp over kr 1000,- gjelder når pakken sendes med Mypack Box.

- Levering på dør (pris basert på postadresse kommer opp i kassa ved dette valget)

- Bedriftspakke (pris basert på postadresse kommer opp i kassa ved dette valget)

Vi sender varene 1-2 virkedager etter din bestilling. Dersom vi er utsolgt for produktet og leveringen blir forsinket, vil du få beskjed om dette på ordrebekreftelsen fra oss. Alle priser er inkl.mva.

Du får sporingsnummer automatisk tilsendt på sms eller mail når pakken er levert på postkontor, og kan spore hvor pakken er/når forventet utlevering blir.

Levering i Norge:

*Hjemmelevering 

Pakkene utleveres på døren hos mottaker mellom kl. 17 og 21. Du får sms eller mail når pakken forventes utlevert. Pakken fraktes til lokalt Postkontor/Post i Butikk dersom ingen er hjemme. Kan benyttes i byer og større tettsteder.

* Postens Servicepakke: Norge (privat) 2-5 dager                                                                                                                               

* Posten På døren (privat og bedrift)  2-5 dager

Vi kan ikke tilby postoppkrav da vår nettbutikk også består av spiselige produkter. Slike varer som kommer i retur videreselges ikke.

Pakker som ikke blir hentet og sendt i retur til oss kan ikke kreves erstattet. Dette gjelder også dersom kunden har oppgitt feil opplysninger om navn og adresse som medfører at varene blir sendt i retur.

Du kan spore pakken på Min konto/pakkesporing. Du får også sporingsnummer automatisk sendt på e-post eller sms når pakken er innlevert postkontoret.

 

Les alt om betalingsmuligheter her!